FIT gofry jaglane

FIT gofry jaglane

FIT gofry jaglane to lekka, pożywna i zdrowa propozycja śniadaniowa. Gofry są ekspresowe w wykonaniu a wykonując je ze zdrowych składników otrzymacie pożywne i zbilansowane śniadanie lub przekąskę.

Kto nie lubi gofrów? Chyba wszyscy je lubią. Są naleśnikiem w innej formie, a z dodatkami mogą stać się nawet super food. Do przygotowania mojego wspaniałego śniadania użyłam mąki jaglanej, dzięki czemu gofry są bezpieczne dla osób nietolerujących glutenu. Po dodaniu awokado i rukoli śniadanie staje się lekkie i wytrawne, jednocześnie dodaje energii na cały dzień. Oczywiście jeśli wolicie wersję słodką możecie dodać owoce lub własnej roboty konfiturę ze śliwek lub innych owoców sezonowych (tutaj przepis).

Gofry są proste i szybkie w wykonaniu. Jedyna przeszkoda jaką możecie napotkać to samo urządzenie. Możecie je pożyczyć od znajomych czy rodziny lub zakupić na przyszłość. Z mojego przepisu wychodzi 6 sztuk gofrów. jesli potrzebujecie większą ilość to powielcie składniki zgodnie z przepisem. Składniki:

  • 2 jajka
  • 150 g mąki jaglanej
  • 250 ml mleka roślinnego
  • 1 łyżeczka oleju
  • pół łyżeczki proszku do pieczenia

Składniki wymieszajcie na jednolite ciasto. Do nagrzanej gofrownicy wlejcie łyżkę wazowa ciasta, tak by zakryć całą formę do pieczenia. Gofry upieką się już po kilku minutach. Jednakże gdyby dół gofra odklejał się od góry podczas otwierania gofrownicy to znaczy to, że jeszcze nie są upieczone. Poczekajcie wtedy jeszcze kilka minut. Podawajcie z ulubionymi dodatkami w wersji słodkiej lub wytrawnej.

 

 

Inne śniadania:

    

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.