Fit sałatka z ciecierzycą i fetą

Fit sałatka z ciecierzycą i fetą

Fit sałatka z fetą i ciecierzycą skradła mi serce. Jest szybka, sycąca i pożywna. Zawiera wiele witamin i minerałów potrzebnych organizmowi.

Możecie przygotowaną sałatkę zabrać ze sobą do pracy lub szkoły jako drugie śniadanie lub lunch oraz podać jako przekąskę na imprezie.

Ilość i rodzaj warzyw jest dowolny. Najważniejsze jest, abyście użyli sałaty, fety, ciecierzycy oraz oliwy z oliwek. Resztę dodajcie co macie pod ręką w domu. Możecie dodać paprykę, ogórka zielonego lub coś innego na co macie ochotę. Proponowana wersja jest wegetariańska, jednakże jeśli dodacie usmażoną pierść z kurczaka otrzymacie wersje mięsną.

Zdecydowanie polecam ją osobom na diecie bezglutenowej, diabetykom, anemikom, kobietom w ciąży, wegetarianom oraz tym, którzy chcą ją zjeść. Składniki:

  • mix sałat (rukola, rzymska)
  • pomidor
  • czarne oliwki
  • ser typu feta
  • ciecierzyca
  • oliwa z oliwek

Umyte sałaty porwijcie na kawałeczki. Pokrójcie pomidora w półksiężyce, a fetę w kostkę. Dodajcie do sałaty. Czarne oliwki odsączcie z zalewy i dodajcie do reszty. Oliwki mogąbyć w całości lub w plastrach. Dodajcie ciecierzycę z puszki lub ugotowaną. Dodajcie odrobinę oliwy z oliwek i wymieszajcie.

Inne sałatki:

  

 



Nasiona roślin strączkowych na talerzu 2.

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.