FIT Śniadanie – czekoladowe chia z truskawkami

FIT Śniadanie – czekoladowe chia z truskawkami

FIT śniadanie – czekoladowe chia z truskawkami to super prosty przepis, który dzięki nasionom dostarczy waszemu organizmowi wielu składników mineralnych.

Śniadanie to posiłek ważny, którego nie powinno się pomijać. Niezwykle ważne jest, aby spożywać go zawsze o mniej więcej tej samej godzinie.

Nasiona chia maja posiadają zalet. Zawierają one wiele błonnika, wapnia oraz zdrowych tłuszczów, czyli omega 3 i 6. Wiele osób z mojego otoczenia, które regularnie dodają te nasiona do posiłków zauważyło, że wrażenie sytości utrzymuje się dłużej, niż bez nich. Takie śniadanie jest proste w wykonaniu, kolorowe oraz zależy tylko od Waszego pomysłu. Chia może być czekoladowe, kokosowe, z truskawkami, z malinami. Wszystko co macie pod ręka możecie dodać do tego prostego i wartościowego śniadania. Składniki:

Baza:

  • 2 łyżki nasion chia
  • 1/2 szklanki mleka

Dodatki:

  • 1 łyżeczka prawdziwego kakao
  • truskawki lub inne dodatki owocowe

Kakao rozpuście w mleku, dodajcie nasiona chia i pozostawicie do napecznienia najlepiej na całą noc. Może użyć kubka lub słoika, który możecie zabrać ze sobą do pracy lub szkoły. Rano dołóżcie truskawki lub inne dostępne owoce.

Czekoladowe chia - fit śniadanie

Inne śniadania:

Jajka zapiekane w awokado
Placki z serka wiejskiego
Wytrawne gofry bezglutenowe

2 thoughts on “FIT Śniadanie – czekoladowe chia z truskawkami

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.