FIT śniadanie – Jajka zapiekane w awokado

FIT śniadanie – Jajka zapiekane w awokado

FIT śniadanie – Jajka zapiekane w awokado to bezglutenowe, zdrowe, śniadanie. Zawiera białko, zdrowe tłuszcze oraz wiele składników mineralnych niezbędnych do funkcjonowania organizmu.

Śniadanie to główny posiłek dnia. Niezwykle ważne jest, aby był zbilansowany, pożywny oraz dodawał energii na cały dzień. Pierwszego posiłku w ciągu dnia nie należy pomijać. Godzina spożycia śniadania powinna być zazwyczaj podobna. Dzięki temu organizm nie będzie tak chętny do spontanicznego podjadania. Składniki:

  • dojrzałe awokado
  • tyle jajek ile połówek awokado
  • sól i pieprz
  • szczypiorek

Dojrzałe awokado przekrójcie na pół. Wyjmijcie pestkę. Pogłębcie łyżeczka miejsce po pestce, tak by zmieściło się jajko. Podetnijcie trochę spód, aby awokado było bardziej płaskie. Dzięki temu zapiekanka nie przekrzywi się, a jajko nie wypłynie. Wbijcie po jednym jajku z sola i pieprzem w miejsce po pestce. Pieczcie 15 minut w 150 stopniach. Podawajcie ze szczypiorkiem oraz grzankami.

FIT jajka zapiekane w awokado

Inne śniadania:

FIT placki z serka granulowanego
FIT granola
Nocna owsianka
Pancakes
FIR Gofry Jaglane

One thought on “FIT śniadanie – Jajka zapiekane w awokado

  1. Właśnie zjadłam to pyszne śniadanie i jestem pełna energii! Zapisuję sobie ten przepis, bo na pewno często będę do niego wracać.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.