Fit śniadanie z serka granulowanego z owocami

Fit śniadanie z serka granulowanego z owocami

Śniadanie to podstawowy posiłek. Zgodzi się ze mną większość osób. Kiedyś mój Wujek sportowiec pokazał mi bardzo prosty przepis na zdrowe śniadanie, czyli serek granulowany z płatkami śniadaniowymi i owocami.

Posiłek jest bogaty w białko i węglowodany, które są potrzebne do prawidłowego rozpoczęcia dnia. Jednocześnie śniadanie to pozwala na pełną dowolność. Możecie użyć płatków owsianych, które zawierają mało cukru lub kukurydzianych albo smakowych (np. cynamonowe). Świetnie sprawdza się tu banany, truskawki, kiwi, każdy owoc, który lubicie. Jeden taki pucharek doda Wam dużo energii na cały dzień. Przygotowanie takiego pucharka jako drugie śniadanie w pracy zajmie Wam kilka minut a z pewnością będzie lepsze od cateringowej kanapki. Składniki:

  • serek granulowany
  • duża garść płatków śniadaniowych
  • owoce

Jako pierwszą warstwę nalóżcie pół opakowania serka. Następnie dodajcie płatki, warstwę serka i owoce. Wierzch możecie posypać kakao lub czekoladą.

 

Inne śniadania:

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.