Sałatka grecka

Sałatka grecka

Sałatka grecka  jest szybka w wykonaniu, lekka i sycąca. Wspaniałe sprawdzi się jako drugie śniadanie do pracy oraz lekka przekąska.

Kompozycja warzyw i białka sprawia, że dla dbających o sylwetkę jest to dobrze zbilansowany posiłek, który mogą ze sobą zabrać z domu na spacer, do pracy lub na uczelnie. Takie sycące i kolorowe posiłki same zachęcają do zjedzenia. Składniki:

  • kilka czarnych oliwek
  • 1/2 kostki sera typy feta
  • Kilka liście sałaty
  • pomidor
  • ogorek
  • 2 łyżki oliwy z oliwek

Warzywa umyjcie pod bieżącą wodą. Sałatę porwijcie na małe kawałeczki, pomidora pokrójcie w półksiężyce, a ogórka w plasterki. Razem wymieszajcie. Ser feta pokrójcie w kostkę i dodajcie wraz z oliwą. Oliwki pokrójcie w drobne plasterki. Tak przygotowaną sałatkę odstawcie na pół godziny do lodówki. Może podawać ją do mięs, obiadu lub jako drugie śniadanie.

 

Inne salatki:

    

2 thoughts on “Sałatka grecka

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.